Carizozo - Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Carizozo - Santa Fe - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Carizozo - Santa Fe

Door: yvonne en Dirk

19 April 2012 | Verenigde Staten, Santa Fe

19 april. We hebben vandaag ca 240 mile (385km) gereden op eindeloze wegen met daarop nauwelijks verkeer. Om 13.30uur waren we in Santa Fee op de RV Camping ‘Los Campos’. We zijn inmiddels bijna uit New Mexico en komen dan in Colorado. Onderweg begon het een klein beetje te regenen en op de camping begint het nu te onweren. Ik denk dat men hier graag een pittige bui zou hebben, alles is gort droog. We zien wel weer groene weiden en bomen. Het is een grote camping met 95 plaatsen. Wij hebben weer een back plaats, dus weer achteruit er in rijden. Die plaatsen zijn het goedkoopst.
Even over het tanken hier in Amerika; je moet vooruitbetalen. Schat je het te tanken bedrag te hoog in bij b.v. VISA, dan word het getankte bedrag van je rekening afgetrokken en was het te hoge bedrag alleen maar een borg.
Eerder had men hier ook het systeem zoals bij ons in Nederland, dus ook wegrijders zonder te betalen. Het zou bij ons ook zo moeten, desnoods per wet verplicht dan zou er geen politie achtervolgingen nodig zijn.