Colorado Springs-Aurora - Reisverslag uit Aurora, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Colorado Springs-Aurora - Reisverslag uit Aurora, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Colorado Springs-Aurora

Door: yvonne en Dirk

25 April 2012 | Verenigde Staten, Aurora

25 April. Colorado Springs naar Aurora onderdeel van Denver (CO). Het was vandaag een kort ritje n.l. ca 80 mile. De camping ‘Denver Meadows RV Park’is groot maar zeer verwaarloosd en naar verhouding duur ook al omdat WIFI hier niet of nauwelijks werkt. Morgen gaan we de camper naar ‘Road Bear’ brengen en deze camping is daar het dichtste bij.
Yvonne is al aan het inpakken geweest, maar om 12.00uur zijn we toch nog eerst naar de Mainstreet (16de street) in Denver gegaan. Denver heeft geen.een indruk op ons gemaakt. Het is een drukke stad met op straat ca 80% zwarte mensen, in de bus is het bijna 100% zwart.. We moesten wel 45min. in de bus zitten voordat we in het centrum kwamen. De bus was heen en terug afgeladen. Iemand zei dat de Colfax.rd de langste weg van Amerika is. De Mainstreet is een brede wandelstraat met 2 rijbanen voor alleen zgn shuttles, bussen die op en neer rijden alleen in de Mainstreet waarmee je gratis mee kan rijden. Een mens hoeft daar niet meer te lopen. Na een omweg terug op de camping, hebben we zoveel als mogelijk het restant eten verorberd en dan nog wat inruimen om tussen 8.00 en 10.30uur ons morgenvroeg ons te melden.
Vandaar gaan we naar ons laatste adres in Denver en vrijdagmorgen om 9.57uur het 1ste gedeelte van de terugvlucht via Newark naar Amsterdam te aanvaarden. Zaterdag hopen we ca 7.45uur Ned.tijd weer in Amsterdam te landen.

• 26 April 2012 - 14:33

Lieuwe En Baukje:

Hallo voor jullie goede morgen hier is het bijna half vijf in de middag. wij wensen jullie een goede reis en tot ziens in Heeg ben weer blij dat jullie weer thuis komen het is zo stil zonder jullie '

Groetjes L en B

• 28 April 2012 - 11:50

Sjack En Nely:

Hoi Yvonne en Dirk,
    Het was erg leuk om jullie verslagen te lezen. Jullie hebben enorm veel gezien. De foto's zijn ook schitterend. Groetjes van ons.