Big Bend NP - Fort Davis - Reisverslag uit Fort Davis, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Big Bend NP - Fort Davis - Reisverslag uit Fort Davis, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Big Bend NP - Fort Davis

Door: yvonne en Dirk

14 April 2012 | Verenigde Staten, Fort Davis

14 april, en er met dezelfde volgorde weer uit om aan weer een nieuwe dag te beginnen Nu gaat de reis naar Fort Davis Het is niet zo ver ca 100 mile. Maar je moet er niet zonder benzine komen te staan, want mijlenver is er geen pomp te bekennen.
Je rijdt weer door de “desert” eindeloos is het. Hier en daar een huis maar weer wel een hele mooie weg door het hele gebied.
We waren vroeg in Camp Davis, we hadden hier een oude nederzetting verwacht, er was een museum. Niet wat wij er van hadden verwacht. Nu krijgen we nog, voor mij althans, het ergste n.l. een echte ZANDSTORM. Je kunt ECHT niet naar buiten, want je kop waait van je romp en dan al dat stuiven ECHT HEEL VERSCHRIKKELIJK. Bij de 1ste camping in Fort Davis (een griebes camping) had Dirk ruzie met de camp beheerder; een ongelooflijke hork. We zijn daar weer weggegaan en staan nu op een veel betere camping en die heeft weer van alles o.a een douche en wifi dus we vermaken ons tot morgenochtend.
Yvonne

• 15 April 2012 - 13:53

Reina Kats:

goede middag camping gasten hebben jullie veel last gehad van de storm zag het gisteren op t.v.we vinden het wel stoer van jullie. henk krijg ik niet zo ver meer weg goede reis verder tot de volgende stop gr Reina

• 17 April 2012 - 00:59

Dirk En Yvon:

Reina het is niet stoer je zit in het schuitje en je krijgt de storm er gratis bij Wel leuk dat je ons zo volgt. groetjes van ons