Arlington-Whitley - Reisverslag uit Whitley, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Arlington-Whitley - Reisverslag uit Whitley, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Arlington-Whitley

Door: yvonne en Dirk

09 April 2012 | Verenigde Staten, Whitley

9 april. Vandaag was het weer eerst nogal mistig, maar later op de dag was het weer heerlijk zonnig en warm.
Eerst zijn we naar Fort Worth nabij Dallas gegaan om de water gardens te bekijken. Het was apart; beton waar het water overheen,langs en door stroomt op allerlei wijzen.
Daarna naar de ‘Stock Yard’. Echt Texas uit de film, Saloons (zonder die klapdeuren) maar een heuse ‘cattledrive’ met cowboys en al en dat 2 x op een dag. Het was er nog druk ook het was dan ook wel leuk om te zien. Wat ook leuk was is de parkeermeter Er staat een nummer op de parkeerplaats en dat nummer staat op de kast. Je gooit het parkeergeld in de gleuf en klaar is het.
Daarna toch wel een eind gereden tot de camping waar we nu staan. Over verharde zandwegen want onze Henk (TomTom) kan er soms wat van. We staan wel aan een groot meer met een mooie plaats om te staan maar dan heb je het wel gehad De toilet ruimte is vele malen erger dan we ooit in Tjechie zagen.
Gelukkig kunnen we in onze camper ook douchen. Wat hier ook is of liever gezegd niet is ,is WIFI dus houden jullie nog iets van ons te goed. (wat jammer nou)
Morgen zijn we van plan richting San Antonio te gaan.
Ik zal nog even vermelden hoe onze dag indeling is , dan hebben jullie een indruk. We staan op Dirk om 7 uur ik een half uurtje later ,broodje eten en om 8 uur proberen we weg te rijden.
Is er onderweg wat te zien dan stoppen we en om de dag zo ongeveer, gaan we naar de Supermarkt. Als het regent zoals gisteren slaan we een geplande camping over en rijden door naar de volgende. Anders zijn we om 15.00uur op de camping. Bakkie koffie en dan een.borreltje. Eten natuurlijk op tijd ca 17.00 uur en nu komt het, om 21.00 uur liggen we erin want WE HEBBEN GEEN TV.
Morgen ga ik speelkaarten kopen en gaan we elkaar maar pesten, want iets anders kan ook al moeilijk met z,n tweetjes. Kan het een uurtje later worden.
Hartelijke groeten van ons Dirk en Yvonne of jullie Pa en Ma.

• 11 April 2012 - 07:39

Teun:

Je kan ook Amerikaans Jokeren, je ben er toch nu. Wat ook leuk is zelf een puzzel maken en met elkaar wisselen. Daar kan je alle geheimen agendapunten van het huwelijk in kwijt.
    Kan je op je PC geen film's ophalen of uitzending gemist?

• 11 April 2012 - 10:41

Hetty:

Lees iedere dag even het verslag door...en bekijk de foto's.
    Weet dan gelijk wat jullie meemaken!!
    Alles goed hier.....Groetjes van ons!!!

• 11 April 2012 - 23:07

DIRK EN YVONNE:

Teun, we kunnen hier geen programma terug kijken De computer kan dat niet inladen. Wel lezen we de krant elke dag.
    Dat puzzelspelletje kan ik niet maar we hebben ook geen geheimen dus dat schiet ook alweer niet op.

gr Yvon