Crater of Diamonds SP-Arlington - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Crater of Diamonds SP-Arlington - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Crater of Diamonds SP-Arlington

Door: yvonne en Dirk

08 April 2012 | Verenigde Staten, Arlington

8 april. Vandaag zijn we van ‘Crater of Diamonds State Park’ naar Arlington bij Dallas Texas gereden. Vanaf het State Park bracht TomTom ons eerst over boswegen waar halverwege een riviertje over de weg spoelde.
We hebben veel km’s gereden, het was een ongezellige regenachtige dag, met ondanks dat het Paaszondag was, veel verkeer op de weg. In Dallas kwamen we in een stortbui terecht en ontzettend veel verkeer 4, 5 banen breed.
Onderweg was er weer aan de andere kant van de weg een ongeluk gebeurt en met weer een enorme file tot gevolg.
De begraafplaatsen zijn over het algemeen niet omheind zoals wij dat kennen en soms zelfs zonder grafstenen.

• 09 April 2012 - 13:58

Lieuwe En Baukje:

Zo te zien waren jullie op paaszondag op safari door het bos wel enge smalle zandpaadjes jullie hadden regen wij op paaszondag zonnig in de morgen en op de middag bewolkt.
    zo onze loge's zijn weer vertrokken vandaag eindelijk wat rust maar wel gezellig. het ga jullie goed tot horens dan maar weer, op naar het volgende traject. gr L en B

• 09 April 2012 - 17:46

Teun:

Jullie zijn toch maar mazzelaars.
    Op een paar regenbuitjes na rijden jullie in een prachtig deel van Amerika, vrij en frank. Beetje jaloers mag ik wel op jullie zijn. Geniet en bedankt voor de trouwe reisverhalen. Kijk ze elke dag even in.