Marokko met de camper - Reisverslag uit Madrid, Spanje van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Marokko met de camper - Reisverslag uit Madrid, Spanje van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Marokko met de camper

Door: Dirk

04 Juni 2013 | Spanje, Madrid

4-6-2013 Sevilla – Madrid camping ‘Arco Iris’ ca 550km.

Na een enorm warme, zweterige nacht van ca 34gr.C rijden we om 8.30uur van het parkeerterrein af om ons te storten in het drukke ochtend verkeer.
Wat is TomTom toch een geweldige uitvinding.
We hebben besloten om maar zo snel mogelijk naar huis te rijden en geen Spaanse steden meer te bezichtigen, want we zijn eigenlijk een beetje moe van alles en verlangen naar huis.
De camper is erg smerig zowel van binnen als van buiten en vertoond kleine misschien grote gebreken zoals een dichte afvoer van het zgn grijze water; gazen rolgordijnen die bijna zwart zijn en niet meer op of neer kunnen en natuurlijk nog steeds de kapotte gootsteen.
Het is weer een mooie camping met schoon sanitair. Wat een verschil met die in Marokko !! Een stukje water oversteken en de mentaliteit is compleet anders.
Morgen nog een grote afstand van ca 550km naar Jaca, wat nog aan de Spaanse kant van de Pyreneen ligt.