Memphis Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu Memphis Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van dirkenyvonne - WaarBenJij.nu

Memphis Graceland

Door: yvonne

04 April 2012 | Verenigde Staten, Memphis

4 april. Natuurlijk weer vroeg uit de veren en op naar Memphis (TN) , naar ‘RV Graceland Campgrounds’ gereden.
We waren daar om 11 uur en onderweg was het echt heel druk met het verkeer, dat hadden we nog niet meegemaakt.
Dat we er zo vroeg waren, was maar weer goed want normaal moet je er reserveren. We hebben maar een klein plekje nodig en dat was er gelukkig. Het is geen grote camping dus gauw vol, de camping is op het ‘Graceland’ terrein, maar wil je daar naar binnen dan moet je nog wel even langs de kassa en dat doen we morgen. De winkels kun je al wel bezoeken en dat heb ik even gedaan . Overal beeld schermen en films en muziek van Elvis Presley Er hangen heel veel gouden platen en bakken vol CD’s en DVD’s.
Vanavond zijn we uit eten geweest en werden op de camping opgehaald in een roze Caddilac Ik voelde me net een prinses. Verder hebben we vandaag onze rust genomen,
Boekje gelezen en in de zon gezeten. Is het zo’n groot land maar dan kom je toch weer mensen tegen of uit het vliegtuig of van een vorige camping hoe bestaat het!!.
De magnetron in de camper deed het niet wij gebeld met de dealer (want ook op vakantie is het wel makkelijk om een mobiel te hebben). Misschien zit de stekker er niet in zei hij . Dus een schroeven draaier gekocht de hele magnetron er uit gesloopt en inderdaad niet aan gesloten Maar nu kan er wel een pizza gekocht worden.

• 05 April 2012 - 15:40

Kitty:

............Ja want pizza hoort erbij...!!!!!!!!
    Dikke knuffel Kitty

• 06 April 2012 - 10:06

Max En Hetty:

Leuk om het te volgen....ook de foto's geven een goed beeld van jullie reis, zal met aanmelden voor het volgende verslag...goede voortzetting en voorzichtig.
    Groetjes, Max en Hetty.